loading...
هواداران باشگاه پرسپولیس

علی نهری بازدید : 3 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه نسبت به زمان فینال جام حذفی اعتراضی نداریم، گفت:

به باشگاه فشار می آورم تا به طور جدی به دنبال تغییر زمان بازی ما با ملوان باشد چون سازمان لیگ تحت فشاری که قرار دارد می خواهد پرسپولیس ناآماده را مقابل سپاهان آماده قرار دهد.

 

 

یحیی گل محمدی در خصوص تعیین زمان فینال جام حذفی و نحوه برنامه ریزی سازمان لیگ در خصوص بازی این تیم با تیم ملوان در هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما با تاریخ چهاردهم اردیبهشت برای بازی با تیم سپاهان در فینال جام حذفی مشکلی نداریم بلکه بحث من در خصوص زمان بازی ما با تیم ملوان در هفته سی و سوم رقابت های لیگ برتر است.

وی در همین خصوص افزود: در حالیکه بین آخرین بازی ما با ملوان ۱۷ روز فاصله است نمی دانم چرا سازمان لیگ به گونه ای برنامه ریزی کرده است که ما ۴ روز پیش از فینال جام حذفی با تیم ملوان بازی کنیم. منطق سازمان لیگ این است که باید شرایط سپاهان و پرسپولیس پیش از بازی فینال یکسان باشد و در حالی که سپاهانی ها ۴ روز پیش از فینال در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند، دیدار ما با ملوان در هفته سی و سوم لیگ برتر را بر همین مبنا برنامه ریزی کرده اند.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: خواسته رسمی ما این است که یک هفته قبل از فینال جام حذفی به مصاف ملوان برویم چون دلیلی ندارد که به خاطر بازی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان ما نیز تحت فشار قرار گیرند. در واقع می توان گفت این نحوه برنامه ریزی سازمان لیگ غیر منطقی است و نشات از این می گیرد که سازمان لیگ تحت فشار این تصمیم گیری را انجام داده است و می خواهد در حق سپاهان لطف کند.

گل محمدی تصریح کرد: در حالی که ما ۱۷ روز از شرایط مسابقه دور هستیم سپاهانی ها شرایط کاملا متفاوتی دارند و سازمان لیگ با این نحوه برنامه ریزی خواسته که ما با آمادگی کامل مقابل این تیم حاضر نشویم در حالیکه سپاهانی ها به دلیل قرار داشتن در شرایط مسابقه در آمادگی کامل به سر می برند.

سرمربی تیم پرسپولیس تاکید کرد: به باشگاه فشار می آورم تا به طور رسمی اعتراض خود را نسبت به زمان بازی با ملوان اعلام کرده و به طور جدی به دنبال تغییر آن باشد، همانطور که گفتم خواسته رسمی ما این است که یک هفته پیش از فینال جام حذفی به مصاف ملوان برویم.

گل محمدی در خصوص صحبت هایی که در خصوص پیش آمدن اختلاف بین وی و علی کریمی مطرح می شود، اظهار داشت: مشکل خاصی بین من و کریمی وجود ندارد و در تمرین روز سه شنبه تیم بحثی پیش آمد که بین یک مربی و بازیکن مطرح می شود. من وقتی دیدم کریمی می خواهد به طور اختصاصی تمرین کند ازاو پرسیدم که چرا این کار را می‌کنی؟ که او گفت پایم درد می‌کند،  می‌خواستم به کریمی فشار بیشتر بیاورم به همین دلیل وضعیت مصدومیتش را از او پرسیدم تا ببینم آمادگی بدنی وی در چه وضعیتی قرار دارد، کریمی هم گفت که من نمی‌توانم در تمرینات گروهی تیم به دلیل درد پایم شرکت کنم.

وی در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت علی کریمی اظهار داشت: در حال حاضر بنا به تشخیص کادر پزشکی تیم او به طور اختصاصی سبک تمرین می کند و حداکثر تا یک هفته دیگر می تواند در تمرینات گروهی تیم شرکت کند.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص مصاحبه اخیر محسن بنگر مبنی بر اینکه ” در سایتی خوانده ام که گل محمدی گفته پرسپولیس با کرانچار مذاکره کرده است “، گفت: من در یک مقطع زمانی در پرسشی که در این خصوص خبرنگاران از من کرده بودند گفتم که من هم این موضوع را شنیده ام اما پس از آن مدیر عامل باشگاه مصاحبه ای انجام داد و گفت: ” تازمانی که من در پرسپولیس باشم با گل محمدی کار می کنم”، که این موضوع حمایت کامل مدیرعامل باشگاه را از کادر فنی نشان می دهد.

وی افزود: مربیگری در پرسپولیس افتخار بزرگی برای من است و فصل آینده نیز باید ببینیم که شرایط به چه گونه ای است و آیا مسئولان باشگاه می خواهند با من ادامه همکاری دهند یا خیر؟

گل محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا ماندن شما در پرسپولیس بستگی به قهرمانی در جام حذفی دارد و یا در این خصوص از سوی مسئولان باشگاه برای ادامه همکاری با شما در فصل آینده شرط شده است، گفت: من از طرف مسئولان باشگاه به هیچ وجه تحت فشار نیستم و خودمان خود را برای قهرمانی در جام حذفی تحت فشار گذاشته ایم و در خصوص ادامه همکاری با تیم پرسپولیس در فصل آینده نیز باید بگویم تابه سیاستهای باشگاه هستم.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 4,048