loading...
هواداران باشگاه پرسپولیس
علی نهری بازدید : 7 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

شیث رضایی در گفت‌وگو با فارس پس از حضور شهرداری تبریز در لیگ برتر اظهار داشت: بنا بر دلایلی که خودتان بیشتر می‌دانید یک سال اجازه نداشتم در لیگ برتر بازی کنم و این اتفاق برایم خیلی سخت بود که از بازی در جام باشگاه‌های آسیا یک دفعه به لیگ یک بروم.

 

وی افزود: اما برای زندگی فوتبالم هدف داشتم و گفتم در لیگ یک می‌توانم با خودم سوال و جواب کنم. یک بار هم همین تصمیم را گرفتم و به صبا رفتم و خوشبختانه در آن فصل هم به نتایج خوبی رسیدیم. الان هم این صعود را به مردم خوب تبریز و مخصوصا شهردار فوتبالی و پرتلاش این استان هدیه می‌کنیم.

رضایی در خصوص وضعیت خودش گفت: فعلا معلوم نیست تکلیفم چه می‌شود، منتظرم تا لیگ برتر تمام شود و تصمیم نهایی را بگیرم. روزهای بسیار سختی را در لیگ یک که برخی اوقات کیفیت بازی آن به دلیل شرایط‌ موجود خیلی سخت است، پشت سر گذاشتیم اما ماحصل آن صعود به لیگ برتر بود که مزه شیرینی برای من داشت و فکر کنم که این موضوع قسمت ما بود، البته ما در فصل جاری باور کنید برای رسیدن به لیگ برتر زحمات زیادی کشیدیم اما تا دقیقه ۹۰ دست از تلاش برنداشتیم و مزد زحمات خود را گرفتیم.

این در شرایطی است که شیث رضایی اعلام کرد کمک کوچک و ناقابلی از طرف خودش ظرف امروز و فردا به مردم زلزله‌زده بوشهر خواهد داشت.

شیث رضایی: یک سال اجازه نداشتم در لیگ برتر بازی کنم/ به قولم عمل کردم و برگشتم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 4,059