loading...
هواداران باشگاه پرسپولیس
علی نهری بازدید : 6 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مربی سرخپوشان با انتقاد شدید از علی پروین گفت که او حق ندارد در موردش اظهار نظر کند. مجتبی حسینی بعد از پایان فصل تلخ پرسپولیس به دفاع از عملکرد خودش و یحیی گل‌محمدی پرداخت.

دستیار گل‌محمدی با انتقاد شدید از علی پروین و  کمیته فنی باشگاه پرسپولیس و همچنین دیگر منتقدانش صحبت‌های زیر را انجام داد. حسینی معتقد است تمام صحبت‌های که بعد از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان مطرح شده مغرضانه و از قبل تعیین شده بوده است.
* فصل کابوس‌وار پرسپولیس به پایان رسید…
- بله البته ما که از نیم فصل دوم به پرسپولیس اضافه شدیم اما تمام توان‌مان را گذاشتیم تا تیم موفق شود. فکر می‌کنم موفقیت نسبی هم حاصل شد.
* اما کمیته فنی باشگاه پرسپولیس چنین نظری ندارد.
- آنها که کمیته فنی نیستند، افرادی هستند که دوست دارند به نام کمیته فنی کادر فنی پرسپولیس شوند! به  همین دلیل بعد از بازی با سپاهان با صحبت‌های مغرضانه خودشان تیم را بهم ریختند. آنها به فکر پرسپولیس نیستند بلکه به فکر منافع شخصی خودشان هستند.
* این یعنی از عملکرد خودتان راضی هستید؟
- واقعاً  از پاسخ دادن به این سوال خسته شده‌ام اما باز هم می‌گویم ما در شرایطی به پرسپولیس آمدیم که تیم اصلاً‌ شرایط خوبی نداشت اما بدون هیچ بهانه‌ای کار کردیم و مثلا نگفتیم تیم را خودمان نبستیم. با همین شرایط تیم را از رده دوازدهم به رده هفتم رساندیم و در فینال جام حذفی هم به تیم بزرگ سپاهان در ضربات پنالتی باختیم اما درست ۲۴ ساعت بعد از آن دوستان با صحبت‌هایشان جوّ تیم را بهم ریختند. مگر استقلال مقابل صدهزار هوادار خودش به داماش نباخت؟ پرسپولیسی‌ها باید دهه ۶۰ را فراموش کنند و با یادآوری آن سال‌ها عوام فریبی نکنند. حالا تیم‌های مثل تراکتورسازی، فولاد، سپاهان، نفت تهران و … قدرت های جدید فوتبال ما هستند و به جای اینکه حرف بزنیم باید بیشتر کار کنیم.
* این صحبت‌ها به این معنی است که کارتان را خوب انجام داده‌اید؟
- هیچ دلیلی ندارد که یک مربی بخواهد درباره کار خودش توضیح دهد اما من حاضرم برای همین بازی سپاهان مقابل یک تریبون آزاد و کارشناسان فوتبال فهم ثابت کنم که از دقیقه یک برنامه و برای تعویض‌هایمان دلیل داشتیم اما مدافع ملی‌پوشمان گل به حریف تقدیم می‌کند؛ این چه ربطی به عملکرد کادر فنی دارد؟ چرا بعضی‌ها از روی شکم سیری صحبت می‌کنند؟ من آنقدر توانایی دارم که می‌توانم در تیم‌های بزرگتر از پرسپولیس هم کار کنم.
* خیلی‌ها اعتقاد دارند که پرسپولیس و کادرفنی آن در بازی مقابل سپاهان ترسیده بودند؟
- نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا مطرح می‌شود؟ مگر همین سپاهان در سال‌های گذشته در ورزشگاه آزادی به پرسپولیس ۴ تا ۴تا گل نزده بود؟ اما تیم ما در لیگ سپاهان را شکست می‌دهد و در فینال جام حذفی هم در شرایط نابرابر ۲ بار از سپاهان پیش افتادیم ولی روی اشتباهات فردی ۲ گل دریافت کردیم. مگر در زمان قطبی که سپاهان در دقیقه ۹۷ قهرمانی را از دست داد این تیم را قلع و قمع کردند؟ صحبت از ترسیدن کادر فنی پرسپولیس خنده دار است.
* در مورد عملکرد نیلسون در بازی با سپاهان چه صحبتی دارید؟
- به نظر من نباید در مورد هرکسی چشم را ببندیم و دهانمان را باز کنیم، نمی‌شود به راحتی در مورد نیلسون اظهار نظر مغرضانه کرد، هر چند قبول دارم نیلسون مقابل سپاهان ۲ گل بد خوردو عملکرد خوبی نداشت.
* برخی اعلام کردند علی پروین به گل‌محمدی توصیه کرده در پرسپولیس بماند تا خودش ۲ دستیار خوب در کنارش قرار دهد.
- بله! چون علی پروین توانست استیل آذین را نجات دهد این صحبت‌ها را مطرح کرده است! پروین حق ندارد در مورد من اظهار نظر کند، او چون از نظر فنی ضعیف است در مورد دستیاران گل‌محمدی صحبت می‌کند. مردم یادشان نرفته که همین آقا چه بلایی سر تیم ملی در مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۴ آورد، با پرسپولیس چه کار کرد و استیل آذین هم که مشخص است. اتفاقا دستیاران گل‌محمدی معجزه کردند. پروین بهتر است به کارنامه خودش برسد.
* خیلی ناراحت هستید…
- چرا نباشم؟ مگر پروین چه کار کرده است؟ در دهه ۶۰ قهرمان شده که کلا ۴ تیم در لیگ تهران حضور داشتند تازه در آن شرایط هم پرسپولیس ۱۰ بازیکن ملی پوش داشته است. از همین جا اعلام می‌کنم از حالا به بعد هر کسی در مورد من و یا دستیاران گل‌محمدی صحبت کند جوابش را می‌دهم.
* حالا با این شرایط گل‌محمدی بماند بهتر است یا برود؟
- به صلاح نیست یحیی در پرسپولیس بماند، چون حتی اگر بخواهد بماند من رای‌اش را می‌زنم.  پرسپولیس جای کار کردن نیست، دیگر بهتر از این چه کاری می‌توانستیم انجام دهیم اما روز بعد از فینال به جای اینکه خسته نباشید بگویند مثل گرگ به ما حمله کردند؛ خجالت بکشید!
* در این شرایط نام چند کاندیدا برای جانشینی گل‌محمدی هم مطرح شده است.
- شما ببینید که کارنامه این کاندیداها چه بوده است. یکی از دوستان که هرکجا که بوده؛ نشده اخراج نشود و بعد از رفتنش از یک تیم لیگ برتری آن تیم کاملا متحول شد، آن یکی هم که داستانش مشخص است، با این کارنامه، در اندازه‌ای نیستند که بخواهند در مورد من صحبت کنند.
* پس همچنان با گل‌محمدی همراه هستید؟
- صددرصد، چون یحیی هم کارش را بلد است و هم اینکه انسان شریفی است که برای پرسپولیس زحمت زیادی کشید. خدا رویانیان را دوست داشت که یحیی را مقابلش قرار داد چون اگر آنهایی که الان می‌خواهند برای پرسپولیس مربی انتخاب کنند مسئول انتخاب آن زمان مربی بودند همان بلای استیل آذین را سر پرسپولیس می‌آوردند.
* مشکل پرسپولیس چه بود که نتوانست نتیجه بگیرد؟
- واقعا تیم بالانس نداشت و خوب یارگیری نشده بود. مثلا در دفاع عالی بود اما هیچ بازیکنی در خط دفاع نبود اما باز هم در این شرایط یحیی هیچ وقت بهانه نیاورد و تا آخر آبروداری کرد و امید را به پرسپولیس برگرداند.
* از کسی ناراحتی ندارید؟
- نه، بالاخره فوتبال است و بالا و پایین زیاد دارد، فقط خوشحالم که برای پرسپولیس تمام توانم را خرج کردم. این را هم بگویم که پرسپولیس اگر برای فصل بعد از امروز هم شروع کند دیر است.

*تسنیم

عصبانیت شدید یک پرسپولیسی از سلطان؛ پروین ضعیف است و حق ندارد در مورد من اظهارنظر کند
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 4,039